Metody analizy aktywności użytkowników na stronach [art. ekspercki]

Opublikowano: 21 września 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Głównym zadaniem strony internetowej niewątpliwie jest konwersja. Zanim jednak ją osiągniemy, powinniśmy poznać swoich odbiorców. Niemniej istotne jest przekonanie się czy layout graficzny strony jest przejrzysty, intuicyjny i czy użytkownicy wiedzą, za co odpowiadają poszczególne przyciski. Przebudowanie strony internetowej zgodnie z wnioskami z analizy pozwala na uzyskanie większej ilości akcji wykonanych przez użytkowników.

e-biznes.plMetody analizy aktywności użytkowników na stronach [art. ekspercki]

Strona rozłożona na czynniki pierwsze – jak na nas oddziałują witryny [art. ekspercki]

Opublikowano: 15 września 2015. Kategoria: Rynek. Tagi:

Większość populacji globu od najmłodszych lat uczy się czytać od lewej do prawej strony. To warunkuje postrzeganie witryny, na którą internauta patrzy w podobny sposób. Poznanie zachowań użytkownika pozwala stworzyć funkcjonalną stronę internetową, która nie tylko może skutecznie oddziaływać na użytkownika, ale przede wszystkim ma za zadanie dostarczać niezbędnych informacji.

e-biznes.plStrona rozłożona na czynniki pierwsze – jak na nas oddziałują witryny [art. ekspercki]

Pakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl

Opublikowano: 24 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Propozycja skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które nie mają dużych budżetów przeznaczonych na analizę funkcjonalności swoich stron. Pakiety usability dostępne są w czterech wersjach: easy, normal, optimum i perfect. Każdy z pakietów różni się zakresem stosowanych analiz, tak zwanych …

Sylwester KozakPakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl

Nowe serwisy szansą na widoczność dla reklamodawców?

Opublikowano: 27 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zapoznając się z nowym dla siebie serwisem użytkownicy zauważają tradycyjne formy reklamy – wynika z testu eye trackingowego agencji Symetria. Czy to szansa na dotarcie z komunikatem do odbiorców poprzez nowe serwisy internetowe? Czy internauci zauważają standardowe formy reklamy? Jak patrzą na nową dla siebie stronę internetową? Które elementy witryny traktowane są jako punkty orientacyjne strony głównej? Te zagadnienia poddano …

Hanna LaskowskaNowe serwisy szansą na widoczność dla reklamodawców?