Facebook się starzeje?

Opublikowano: 6 października 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Facebook w Polsce starzeje się – wynika z analiz Catvertiser.com. Najszybciej rosnącymi grupami wiekowymi są osoby między 45 a 54 rokiem życia. Najwięcej polskich fanów przyciąga zaś Robert Lewandowski.

Dawid ZarazińskiFacebook się starzeje?

Wisetrends bada skuteczność dialogu na Facebooku

Opublikowano: 15 kwietnia 2013. Kategoria: Startupy. Tagi: , , ,

Aktualizowane co godzinę, oparte o niestandardowe kryteria, wyselekcjonowane, bezpłatne i ogólnodostępne – takie mają być statystyki przygotowywane przez Wisetrends, startujące dziś nowe narzędzie do analizowania, raportowania i optymalizacji działań w mediach społecznościowych.

Dawid ZarazińskiWisetrends bada skuteczność dialogu na Facebooku

Facebook się zmienia…na lepsze? [art. ekspercki]

Opublikowano: 11 marca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Mark Zuckerberg osobiście opowiedział o zmianach jakie w najbliższym czasie maja zostać wdrożone na Facebooku. Zapowiedzi dotyczącą przede wszystkim głównego elementu portalu czyli newsfeedu. Jak planowane modyfikacje przełożą się na odczucia użytkowników? Nowe rozwiązania komentuje Jacek Samsel, UX Senior Specialist w Agencji Symetria.

Sylwester KozakFacebook się zmienia…na lepsze? [art. ekspercki]

Facebook ułatwia komunikację na ważnych dla siebie rynkach

Opublikowano: 25 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Facebook ogłosił, że dogadał się z szeregiem operatorów komórkowych, którzy zaoferują darmową lub prawie darmową alternatywę dla wiadomości SMS. Korzystanie z aplikacji Messenger będzie znacznie bardziej opłacalne.

Dawid ZarazińskiFacebook ułatwia komunikację na ważnych dla siebie rynkach

Instagram dostaje trudną lekcję; mała zmiana, wielki problem

Opublikowano: 19 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zamieszanie po wprowadzeniu zmian w regulaminie będzie zapewne śniło się twórcom serwisu Instagram przez wiele nocy. To lekcja dla startupów, jak niewiele potrzeba by zawieść zaufanie użytkowników. To także dowód na to, jak mało ufamy Facebookowi.

Dawid ZarazińskiInstagram dostaje trudną lekcję; mała zmiana, wielki problem