Wystartowała nowa odsłona serwisu internetowego forbes.pl z portfolio Axel Springer Polska. Portal poszerzony został o wiele nowych funkcjonalności i informacji znacznie wykraczających poza papierowe wydanie miesięcznika Forbes.
Na stronie znaleźć można m.in. aktualne informacje ze świata biznesu i finansów, fachowe informacje o rynkach finansowych, opinie ekspertów na temat bieżących wydarzeń w świecie biznesu, a także analizy i komentarze dziennikarzy magazynu Forbes. W serwisie nie zabraknie też rankingów oraz narzędzi pomocnych w inwestowaniu i codziennym prowadzeniu biznesu.
Komentatorami serwisu będą nie tylko dziennikarze polskiej edycji Forbesa, ale również uznani ekonomiści, wśród których znajdą się: Krzysztof Rybiński, Ryszard Petru, Maja Goetting, Jacek Wiśniewski, Piotr Kalisz czy Marcin Mrowiec. Obok ich komentarzy pojawią się opinie analityków domów maklerskich i osób zarządzających funduszami inwestycyjnymi. Nie zabraknie także głosu publicystów amerykańskiego wydania Forbesa, stałych obserwatorów sytuacji w Polsce i Europie. Serwis uzupełnią najciekawsze artykuły z amerykańskiego serwisu forbes.com.
Materiały przygotowywane są przez odrębną redakcję serwisu forbes.pl. Redaktorem naczelnym serwisu jest Paweł Zielewski, dotychczas dziennikarz magazynu Forbes i Forbes Investor.
„Mamy nadzieję że forbes.pl będzie dla naszych użytkowników źródłem inspirującej wiedzy, która z pewnością okaże się pomocna w osiąganiu zawodowych celów. Dlatego serwis kierujemy do nowoczesnych biznesmenów, inwestorów i menedżerów, czyli osób dynamicznych, aktywnych i otwartych na światowe trendy” – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny forbes.pl.
Obecna odsłona forbes.pl to pierwszy etap jej rozwoju. W krótkiej perspektywie serwis zostanie wzbogacony o nowe funkcjonalności, wśród których znajdą się narzędzia przeznaczone dla osób zarządzających własnymi finansami, a także rozwiązania dla zaawansowanych inwestorów, wspomagające inwestowanie we wszystkie rodzaje aktywów.
Forbes to magazyn biznesowy o uznanej na całym świecie marce. Na amerykańskim rynku jest obecny od 1917 roku. Polska edycja magazynu ukazuje się od grudnia 2004 r. i jest liderem w swoim segmencie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.