FreecoNet Tlenofon zmienił nazwę na Aiton Caldwell

FreecoNet Tlenofon SA oficjalnie zmienił nazwę na Aiton Caldwell SA. Trwający proces rebrandingu to jeden z elementów strategii zakładającej sprawne zarządzanie kilkoma markami, konsolidację branży oraz debiut na rynku NewConnect.

Aiton Caldwell SA jest podmiotem zarządzającym grupą kapitałową, w skład której wchodzić będą wartościowe marki działające w branży telekomunikacyjnej. Spółka skupi się na dostarczaniu rozwiązań telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych, polegających na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć Internet. W ramach struktury zajmie się świadczeniem autorskich rozwiązań za pośrednictwem własnych linii produktowych.

FreecoNet Tlenofon zmienił nazwę na Aiton Caldwell 1

Obecnie w ramach Grupy działa marka FreecoNet Tlenofon, z szacowanym na 40 proc. udziałem w rynku VoIP, dedykowana klientom indywidualnym oraz firmom z segmentu SOHO. W najbliższym czasie Spółka planuje wprowadzenie do oferty dwóch nowych propozycji. W ciągu kilku tygodni ogłoszona zostanie premiera zaawansowanego i kompleksowego systemu dla małych i średnich przedsiębiorstw, który stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych usług operatorów telekomunikacyjnych. Prace nad trzecią linią biznesową zostaną zakończone w III kw. bieżącego roku.

Etymologia nazwy Aiton Caldwell odzwierciedla pięć najważniejszych wartości, jakie przyświecają założycielom Spółki. Są to: A jak ambicja, I jak innowacyjność, T jak twórczość, O jak otwartość, N jak niezawodność. Słowo Caldwell stanowi natomiast uzupełnienie nazwy o skojarzenie z międzynarodowym charakterem marki. Spółka Aiton Caldwell ma ambicje stania się liczącym graczem na międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym.

– Oficjalna zmiana nazwy to kolejny etap rebrandingu naszej Spółki. Teraz możemy w pełni zaangażować się w proces budowania silnej marki Aiton Caldwell. To kolejny krok przybliżający nas do debiutu na rynku NewConnect, który planowany jest w lipcu br. – powiedział Jan Wyrwiński, prezes Zarządu Aiton Caldwell SA.

Spółka zamierza w ramach emisji akcji pozyskać kapitał w wysokości około 2 mln złotych. Zostanie on przeznaczony na kontynuację procesu konsolidacji polskiego rynku VoIP, ekspansję na sąsiednie rynki (głównie kraje Europy Centralnej oraz Wschodniej).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top