Frisco.pl z wzrostem przychodów o ponad 30% w 2018 roku

Opublikowano: 4 marca 2019. Kategoria: Rynek. Tagi:

Supermarket Frisco.pl, znajdujący się w portfelu Funduszu MCI.TechVentures (Grupa MCI), zanotował w 2018 r. wzrost sprzedaży o 32,4 proc. – do poziomu 96,53 mln zł.

Dawid ZarazińskiFrisco.pl z wzrostem przychodów o ponad 30% w 2018 roku

Frisco.pl rozpoczyna budowę supermagazynu

Opublikowano: 25 lipca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który ma być najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku.

Dawid ZarazińskiFrisco.pl rozpoczyna budowę supermagazynu

Jak Polacy robią zakupy spożywcze w sieci

Opublikowano: 9 kwietnia 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak wynika z raportu e-Izby – “E-grocery w Polsce. Zakupy spożywcze online” – którego partnerem jest Frisco.pl,  1/3 osób, kupując żywność online, deklaruje głównie duże i planowane zakupy. Robią je przeważnie raz w miesiącu (32 proc.) lub dwa razy w miesiącu (31 proc.), czyli podobnie jak w hipermarketach – uzupełniają zapasy na cały tydzień.

Dawid ZarazińskiJak Polacy robią zakupy spożywcze w sieci

Frisco.pl uruchamia „Frisco Owocuje”

Opublikowano: 7 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sklep Frisco.pl uruchomił program korzyści „Frisco Owocuje”, który zachęca do częstszych zakupów i nagradza lojalnych klientów. Program dostępny jest tylko i wyłącznie dla kupujących produkty spożywcze w sieci.

Dawid ZarazińskiFrisco.pl uruchamia „Frisco Owocuje”

Perspektywy rynku e-grocery

Opublikowano: 22 grudnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W Polsce wydatki na zakupy produktów spożywczych przez internet (e-grocery) stanowią 0,2% całego rynku FMCG – dla porównania, w Wielkiej Brytanii jest to aż 6%. Jaka przyszłość czeka ten segment e-handlu?

Dawid ZarazińskiPerspektywy rynku e-grocery