Po dwóch miesiącach od uruchomienia, polska wersja GetResponse może pochwalić się grupą tysiąca klientów w Polsce.
„Do korzystania z usług GetResponse przekonał nas przede wszystkim szereg innowacyjnych funkcjonalności, takich jak video emaile i integracja z mediami społecznościowymi.” – mówi Łukasz Osowski, Prezes Zarządu IVO Software, jeden z Klientów GetResponse. „Spodobał nam się też przyjazny interfejs, a ostatecznie przekonał fakt, że GetResponse zaufało już 140 tysięcy użytkowników na całym świecie” – dodaje Łukasz Osowski.
„Rozwijając nasz system, zwracamy szczególną uwagę na to, żeby był on prosty w obsłudze dla przeciętnego użytkownika. Istotne są dla nas również te funkcjonalności, które poprawiają skuteczność realizowanych kampanii email marketingowych. Dobrze wiemy, że technologia to nie wszystko, dlatego naszą rozległą wiedzą ekspercką staramy się dzielić z każdym klientem, pomagając w osiąganiu jak najlepszych wyników. Bardzo nas cieszy tak szybki wzrost na rynku polskim. Z dużą satysfakcją obserwujemy jak email marketing przyczynia się do wzrostu lokalnych biznesów. „– mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse.
Do końca lata można wysyłać emaile bez opłat, zakładając darmowe konto GetResponse na stronie http://www.getresponse.pl. Na jesień firma Implix przygotowuje wyjątkowo atrakcyjną ofertę dla nowych klientów
Na świecie z produktów GetResponse korzysta ponad 150 000 przedsiębiorstw z blisko 180 krajów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.