„Giercownia Leona” pobrana 10 tys. razy

„Giercownia Leona”, zestaw gier dla dzieci przygotowany przez STETTINER ID&STORY wykorzystujący elementy Augmented Reality dla firmy Hortex, została pobrana na smartfony blisko 10 tys. razy.

Giercownia Leona (1)

Głównymi czynnikami, które sprawiły, że postanowiliśmy zainicjować tego typu projekt, była możliwość zastosowania oryginalnej i efektownej technologii oraz bezpośrednie powiązanie ze sprzedawanym produktem (soki Leon w kartoniku). Nieszablonowa, niespotykana wcześniej na polskim rynku realizacja o wiele bardziej wyróżnia się na tle innych akcji, często powielających utarte schematy. Liczba pobrań sięgająca 10 tys. udowadnia, że był to właściwy kierunek – podsumował Mikołaj Szelc, Brand Manager Hortex.

Giercownia Leona (2)Wszystkie wchodzące w skład zestawu gry zostały przygotowane z wykorzystaniem technologii Vuforia firmy Qualcomm, która umożliwia połączenie markerów na produktach z aplikacjami mobilnymi.

Gry można pobrać bezpłatnie z App Store oraz Google Play.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top