Groupon Polska zamyka półrocze z milionem użytkowników i na 12. miejscu wśród stron e-commerce według najnowszego raportu PBI Gemius za sierpień 2010. Portal obecnie działa w 11 największych miastach Polski i ciągle się rozwija.
„Kiedy pół roku temu startowaliśmy w Polsce, zastanawialiśmy się, czy idea zakupów grupowych się u nas przyjmie. Okazało się, że Polacy chcą uczestniczyć w życiu miasta – potrzebują tylko niższych cen. W tak zwanym smart shopping przebijamy wiele krajów zachodniej Europy. To świetnie, że Polacy coraz częściej dają się namówić na wyjście z domu i przetestowanie menu najlepszych restauracji, spektakl teatralny czy rozpieszczający zabieg w SPA. My podwijamy rękawy i pracujemy dalej, żeby wraz z lokalnymi partnerami pokazać jak ciekawie można spędzać wolny czas w mieście” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon Polska.
W ciągu sześciu miesięcy Groupon.pl dobił do okrągłej liczby miliona użytkowników otrzymujących codziennie informacje o najciekawszych sposobach spędzenia wolnego czasu w mieście. Dziennie serwis odwiedza 180 000 internautów. Zgodnie z danymi Google Analytics, portal od początku działalności odwiedziło 6,6 mln unikalnych użytkowników. Liczba fanów na Facebooku to już ponad 50 000.
Oferty na terenie Warszawy ciągle osiągają rekordowe sprzedaże. Najszybciej, bo w ciągu kilku minut, sprzedały się bilety na spektakl do teatru Polonia. Największą popularnością cieszą się zabiegi upiększające i wyjścia do restauracji. Jednak najwyższą liczbę bonów (7630) sprzedano na usługę Photobox, na wywołanie i przygotowanie książki z wakacyjnych zdjęć.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.