Spółka GRY-OnLine, jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.
GRY-OnLine to firma specjalizująca się w tworzeniu i prowadzeniu multimedialnych serwisów internetowych poświęconych grom, produkcji materiałów i treści związanych z rozrywką interaktywną oraz rozwiązań technologicznych na potrzeby podmiotów z branży gier. Najważniejszym serwisem tworzonym przez spółkę są gry-online.pl – lider wśród polskich mediów związanych z rynkiem gier wideo. Od maja 2011 roku spółka jest częścią NFI Empik & Fashion S.A. (EMF) i zatrudnia blisko 100 pracowników.
Umowa między GRY-OnLine a Evolution Media Net wejdzie w życie 1 kwietnia 2014 i będzie obowiązywać przynajmniej do końca roku 2015. W ramach współpracy sieć Evolution Media Net będzie zarządzać powierzchnią reklamową gry-online.pl. Serwis miesięcznie odwiedza 1,9 mln osób (real users), a liczba odsłon sięga 40 mln (średnia z roku 2013 wg Megapanel PBI/Gemius). Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.
Serwisy należące do GRY-OnLine znajdą się między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, Men’s World, Teenagers, Technology&Internet oraz w ofercie specjalnej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.