home.pl rozpoczyna sprzedaż usług na Węgrzech i w Bułgarii

Opublikowano: 21 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Uruchomienie sprzedaży dla małych i średnich firm w dwóch nowych krajach to element strategii home.pl zakładającej obecność na co najmniej piętnastu rynkach zagranicznych do 2025 roku. W ofercie znajdują się także m.in. narzędzia związane z obecnością w Internecie, e‑commerce, bezpieczeństwem sieciowym czy wspierające zaawansowaną pracę grupową. Bułgaria i Węgry to kraje z wysokim wzrostem PKB i potencjałem w zakresie transformacji cyfrowej. …

Sylwester Kozakhome.pl rozpoczyna sprzedaż usług na Węgrzech i w Bułgarii

home.pl: liczymy na 8-10 tys. klientów naszego kreatora [wywiad]

Opublikowano: 13 lutego 2014. Kategoria: Poznajmy się Rynek. Tagi: , ,

W ramach cyklu „Poznajmy się”, w którym przybliżamy znane produkty i marki działające na rynku internetowym, rozmawiamy z Dariuszem Kowalskim, kierownikiem ds. hostingu w home.pl. Pytamy o nowy kreator stron WWW. Czy takie kreatory działają i na ile klientów chce liczyć home.pl? Zapraszamy do wywiadu.

Sylwester Kozakhome.pl: liczymy na 8-10 tys. klientów naszego kreatora [wywiad]

home.pl przedstawia nowe pakiety hostingowe

Opublikowano: 6 listopada 2013. Kategoria: Utrzymanie strony internetowej. Tagi: , ,

home.pl przedstawił nowe usługi hostingowe – Business Cloud. Obecnie klienci mogą wybierać wśród czterech pakietów w cenie od 16,67 zł do 75 zł miesięcznie. Do 11 listopada nowe usługi można zamawiać jednak z bardzo dużym rabatem sięgającym nawet 70 proc.

Sylwester Kozakhome.pl przedstawia nowe pakiety hostingowe

Polskie małe i średnie firmy nie potrafią promować się w internecie

Opublikowano: 24 stycznia 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Ponad połowa małych i średnich firm nie postrzega internetu jako narzędzia dotarcia do międzynarodowych klientów i nie jest też świadoma możliwości promocyjnych, jakie daje sieć. Tymczasem aż 68 proc. firm przyjmujących zamówienia z innych krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem WWW, to firmy małe.

Dawid ZarazińskiPolskie małe i średnie firmy nie potrafią promować się w internecie