Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 27 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Hanna LaskowskaWłasny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Hypermedia dla marki Duracell

Opublikowano: 7 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz sekcji strony WWW do kampanii internetowej, producenta baterii, firmy Duracell.

Hanna LaskowskaHypermedia dla marki Duracell

Hypermedia dla Forum Film

Opublikowano: 30 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Dystrybutor filmów – Forum Film we współpracy z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, prowadzi cykl akcji konkursowych pod nazwą „Szkoła Forum Film”. Koncepcja działań została przygotowana przez agencję Hypermedia, przy wsparciu Carat Polska z grupy Aegis.

Hanna LaskowskaHypermedia dla Forum Film

Hypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Opublikowano: 1 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor.

Hanna LaskowskaHypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle