IAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

Opublikowano: 13 listopada 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Reklama w internecie nadal notuje wzrost. Według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16 proc. względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Przełożyło się to na wzrost całego półrocza o ponad 12 proc. Wartość reklamy online w pierwszych sześciu miesiącach roku 2013 przekroczyła tym samym 1,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiIAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

IAB AdEx: wartość reklamy online w 2013 roku dynamicznie rośnie

Opublikowano: 27 sierpnia 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

Reklama w internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6 proc.

Dawid ZarazińskiIAB AdEx: wartość reklamy online w 2013 roku dynamicznie rośnie

Kryzys póki co omija reklamę internetową

Opublikowano: 1 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku.

Hanna LaskowskaKryzys póki co omija reklamę internetową

Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci – badanie PwC oraz IAB Polska

Opublikowano: 6 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych – wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku.

Hanna LaskowskaDwucyfrowy wzrost reklamy w sieci – badanie PwC oraz IAB Polska