IAB: Europejczycy kochają internet

Opublikowano: 1 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

IAB Europe ogłosiło wyniki najnowszych badań Mediascope Europe. Badania przeprowadzone wśród mieszkańców 28 europejskich krajów pokazują, że 65 proc. Europejczyków korzysta z internetu, który stał się kluczowym medium w promocji firm i produktów.

Robert ZarychtaIAB: Europejczycy kochają internet

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council

Opublikowano: 30 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje działające pod szyldem IAB napotykają na rodzimych rynkach. Na spotkanie – po …

Sylwester KozakIAB Polska w IAB Europe Strategy Council

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Opublikowano: 27 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność. EIAA i IAB Europe oparły swoje ustalenia na standardach Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej, dołączając do nich dwa kolejne. IAB …

Sylwester KozakIAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online