IDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt

Opublikowano: 16 października 2017. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.

Sylwester KozakIDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt

IAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

Opublikowano: 13 listopada 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Reklama w internecie nadal notuje wzrost. Według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16 proc. względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Przełożyło się to na wzrost całego półrocza o ponad 12 proc. Wartość reklamy online w pierwszych sześciu miesiącach roku 2013 przekroczyła tym samym 1,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiIAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

IAB AdEx: wartość reklamy online w 2013 roku dynamicznie rośnie

Opublikowano: 27 sierpnia 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

Reklama w internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6 proc.

Dawid ZarazińskiIAB AdEx: wartość reklamy online w 2013 roku dynamicznie rośnie

IAB: polscy internauci ludźmi roku

Opublikowano: 8 listopada 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

„Lech Tribute” najlepszą kampanią reklamową roku, a Człowiekiem Roku – polscy internauci. IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas gali MIXX Awards 2012.

Dawid ZarazińskiIAB: polscy internauci ludźmi roku

IAB: Europejczycy kochają internet

Opublikowano: 1 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

IAB Europe ogłosiło wyniki najnowszych badań Mediascope Europe. Badania przeprowadzone wśród mieszkańców 28 europejskich krajów pokazują, że 65 proc. Europejczyków korzysta z internetu, który stał się kluczowym medium w promocji firm i produktów.

Robert ZarychtaIAB: Europejczycy kochają internet