IAB nie chce nowych domen

Opublikowano: 18 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Interactive Advertising Bureau (IAB), organizacja zrzeszająca ponad 500 firm takich jak Facebook, Google, eBay czy Microsoft zaapelowała do ICANN by zatrzymała program nowych domen.

aznews.plIAB nie chce nowych domen

PBI prezentuje efekty konsultacji branżowych

Opublikowano: 7 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

PBI zaprezentowało oczekiwania branży wobec badania polskiego internetu. Dokument stanowi efekt prac sześciu grup roboczych, utworzonych i działających w ramach konsultacji branżowych nad najlepszym dla rynku badaniem internetu w Polsce.

Hanna LaskowskaPBI prezentuje efekty konsultacji branżowych

Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB

Opublikowano: 19 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Hanna LaskowskaReklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB

Rola internetu w zakupach artykułów spożywczych

Opublikowano: 14 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazują, że internauci aktywnie interesują się tematyką odżywiania i produktami spożywczymi. Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji o zakupie.

Hanna LaskowskaRola internetu w zakupach artykułów spożywczych

Rynek reklamy online: amerykańska stabilizacja i polskie wzrosty

Opublikowano: 26 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Rynek reklamy online w USA wydaje się stabilizować. Tak przynajmniej wynika z raportu przygotowanego przez Interactive Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers. Jego wartość szacowana jest w trzecim kwartale tego roku na 5,5 mld dolarów co oznacza 1,7 proc. wzrost w porównaniu z drugim kwartałem. To jednak o 5,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2008 roku.

Dawid ZarazińskiRynek reklamy online: amerykańska stabilizacja i polskie wzrosty