Rekordowe inwestycje w reklamę internetową

Opublikowano: 20 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W 2007 roku amerykańskie firmy zainwestowały w reklamę internetową ponad 21 miliardów dolarów – 26% więcej niż rok wcześniej. To kolejny rekord w branży interaktywnej. Czy szykują się następne? Internet jest trzecim największym medium reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Wyprzedza go tylko prasa i telewizja. Na reklamę w prasie amerykańskie firmy wydały 48.6 miliarda USD, koszty promocji telewizyjnej to 31.2 miliarda …

Hanna LaskowskaRekordowe inwestycje w reklamę internetową

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl

Opublikowano: 9 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

NetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo. W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg udogodnień dla reklamodawców i partnerów oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane. Dotychczas reklamy w wyszukiwarce NetSprint prezentowane były oddzielnie z dwóch systemów: Linków Sponsorowanych – emitowanych powyżej wyników …

Hanna LaskowskaZmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl

Performance Media we władzach IAB Europe

Opublikowano: 5 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jacek Chruściany- Business Development Director w Performance Media został mianowany na członka IAB Europe Search Task Force Steering Committee. Performance Media, jako jedyna agencja z Polski, będzie odpowiadała za tworzenie wspólnych standardów promocji w wyszukiwarkach dla wszystkich krajów europejskich i będzie reprezentować region Europy Środkowo-Wschodniej. W skład zespołu koordynacyjnego, oprócz Performance Media, wchodzi czterech innych członków –  dwóch członków z …

Hanna LaskowskaPerformance Media we władzach IAB Europe

INTERNET CEE: Warszawa europejskim centrum e-biznesu

Opublikowano: 12 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Warszawa na dwa dni stanie się europejskim centrum e-biznesu. Wszystko za sprawą INTERNET CEE – międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 20-21 listopada skupi branżę z całego regionu. Po raz pierwszy w jednym miejscu spotkają się najwięksi gracze rynku internetowego od Rosji po Węgry. Listę mówców otwiera Felix Muchnik, Prezes Zarządu Softkey, największego w Rosji …

Hanna LaskowskaINTERNET CEE: Warszawa europejskim centrum e-biznesu

E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej

Opublikowano: 31 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zakupy przez internet są bardziej popularne w Polsce niż w Rosji, Rumunii, na Ukrainie i Litwie – pokazują wyniki raportu Gemius. Aż 66 proc. polskich internautów, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów on-line, skorzystało choć raz z tej szansy. W raporcie „E-commerce 2007” przedstawiono dynamikę polskiego rynku sprzedaży przez internet na tle trendów i zjawisk obserwowanych w tym sektorze w …

Hanna LaskowskaE-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej

Nowa technologia emisji reklam w Onet.pl

Opublikowano: 9 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Onet.pl wdrożył nową wersję adserwera firmy Accipiter – systemu informatycznego zarządzającego emisją i raportowaniem realizacji kampanii reklamowych na stronach portalu. Nowa wersja adserwera wieńczy prace rozwojowe w ramach szerszego projektu udoskonalenia technologii emisji reklam. Jest to istotny element dostosowania całego mechanizmu emisji reklam i pomiaru realizacji kampanii w Onet.pl do standardów wyznaczonych przez IAB. Z punktu widzenia reklamodawców, podstawowym efektem …

Hanna LaskowskaNowa technologia emisji reklam w Onet.pl

Standard badania profili internautów

Opublikowano: 4 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Trzy największe w Polsce internetowe sieci reklamowe podpisały porozumienie o wprowadzeniu jednolitego standardu badania tzw. profili internautów, którzy odwiedzają witryny należące do poszczególnych sieci. Dokument podpisany został 2 kwietnia br. w siedzibie firmy IDMnet przez przedstawicieli Ad.net, ARBOmedia oraz IDMnet. Celem porozumienia jest uporządkowanie rynku badań marketingowych, na którym obecnie stosowanych jest kilka różnych metod analizy użytkowników Internetu (np. Audience …

Sylwester KozakStandard badania profili internautów