Europa wydaje miliardy Euro na IoT. W 2019 roku rynek urośnie o 20%

Opublikowano: 26 lutego 2019. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Europejski rynek IoT wzrośnie w tym roku prawie o 20 procent, zapowiada IDC. Tym samym będzie wart prawie 150 mld Euro, a dwucyfrowy wynik wzrostu ma utrzymać się aż do 2022 roku. Takie tempo spowoduje, że za 3 lata Europa na IoT wyda ponad 200 mld Euro. Liderem w regionie będą nasi zachodni sąsiedzi.

Dawid ZarazińskiEuropa wydaje miliardy Euro na IoT. W 2019 roku rynek urośnie o 20%

System Android w 68 proc. sprzedanych w II kwartale smartfonów

Opublikowano: 9 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma analityczna IDC udostępniła wyniki udziału systemów operacyjnych na rynku smartfonów w drugim kwartale 2012 roku. Na czele stawki znajduje się Android, który znalazł się w 68,1 proc. sprzedanych telefonów.

Robert ZarychtaSystem Android w 68 proc. sprzedanych w II kwartale smartfonów

Apple na podium w wynikach sprzedaży telefonów

Opublikowano: 3 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

IDC, firma zajmująca się badaniem rynku teleinformatycznego, przedstawiła najświeższe dane dotyczące sprzedaży telefonów komórkowych w IV kwartale i całym roku 2011. Wśród wyników warty odnotowania jest fakt wybicia się firmy Apple na trzecie miejsce w rankingu sprzedaży.

Robert ZarychtaApple na podium w wynikach sprzedaży telefonów

Skype dla SIP

Opublikowano: 24 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Skype przedstawił wersję beta Skype dla SIP skierowaną do klientów biznesowych. SIP (czyli protokół inicjowania sesji, z ang. „Session Initiation Protocol”) stanowi otwarty standard i jest najpopularniejszym protokołem używanym w komunikacji internetowej przez branżę telekomunikacyjną w milionach lokalizacji na całym świecie. Wg badań firmy IDC, 438 000 central IP/PBX zostało rozprowadzonych w 2008 roku na całym świecie.

Hanna LaskowskaSkype dla SIP

Największe wyzwanie właścicieli serwisów społecznościowych

Opublikowano: 8 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwisy społecznościowe są bez wątpienia fenomenem internetu XXI wieku. Ale największym wzywaniem dla ich twórców i wydawców była od zawsze ich monetyzacja. Działo się to na długo przed okresem tak zwanego kryzysu – a dziś jest jeszcze trudniej. Wszystko dlatego, że ogromny ruch nie przekłada się na ogromną liczbę pieniędzy. Jak donosi eMarketer, powołując się na badania IDC, ponad połowa …

Dawid ZarazińskiNajwiększe wyzwanie właścicieli serwisów społecznościowych