Rozpoczęła działalność komórka brokerska IDMnetu – IDM Media Team. Do zespołu, zarządzanego przez Piotra Chrzanowskiego, dołączyły kolejne osoby, które będą reprezentować IDM Media Team w regionach.
IDM Media Team odpowiada za kompleksowe planowanie kampanii reklamowych w Internecie i zakup mediów dla klientów ogólnopolskich i regionalnych. Oferta obejmuje również usługi związane z opracowaniem strategii i kreacji reklamowych.
W związku z planami rozwoju sprzedaży regionalnej, utworzone zostały trzy regiony: szczeciński (obejmujący województwo zachodnio-pomorskie), sosnowiecki (śląskie) i wrocławski (dolnośląskie). IDM Media Team zatrudnił trzy nowe osoby, które obejmą stanowiska Account Managerów i będę reprezentować brokera w regionach. Do zespołu dołączają: Paweł Strzelczyk – do tej pory Doradca ds. Internetu w grupie Radiowej Time (Szczecin), Małgorzata Kapela-Leks – wcześniej Trader.com Polska (Sosnowiec) oraz Lesława Jaworowska – pracująca poprzednio dla portalu Interia.pl (Wrocław). Nowe osoby będą odpowiadać za pozyskiwanie i obsługę klientów w regionach.
IDM Media Team stawia na dotarcie z kompleksową ofertą do klientów z całej Polski. Przedstawicielstwa regionalne będą rozwijane do końca roku. Najbliższe plany to powołanie przedstawicielstw pomorskiego i małopolskiego. Trwają prace nad serwisem internetowym brokera.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.