IKEA z chatbotem drugiej generacji

Opublikowano: 1 czerwca 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

K2Bots.AI uruchomił dla IKEA chatbota drugiej generacji, który odciąża biuro obsługi klienta w czasie zwiększonego zainteresowania zakupami online.

Dawid ZarazińskiIKEA z chatbotem drugiej generacji

Ikea sprzedaje telewizory (wideo)

Opublikowano: 4 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ikea wprowadza własny system telewizyjny. Uppleva ma być wyjątkowym połączeniem wysokiej jakości telewizora, centrum rozrywki z meblami.

Dawid ZarazińskiIkea sprzedaje telewizory (wideo)

Ty tu urządzisz – kampania wizerunkowa IKEA

Opublikowano: 23 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Już od poniedziałku (19 stycznia br.), możemy oglądać efekty nowej kampanii wizerunkowej IKEA. Hasło przewodnie „Ty tu urządzisz” ma zachęcić do życia po swojemu i przełamania obawy przed byciem ocenianym.

Hanna LaskowskaTy tu urządzisz – kampania wizerunkowa IKEA

SARE dla IKEA i Link4

Opublikowano: 18 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

IKEA i Link4 dołączyły do grona klientów SARE, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Za pomocą systemu SARE subskrybentom dostarczane będą aktualności dotyczące programu lojalnościowego IKEA Family oraz ubezpieczeń Link4 i ubezpieczeń na życie – Link4 Life. W przypadku firmy IKEA umowa obejmuje przygotowanie kreacji mailingów i newsletterów, konsulting dotyczący działań e-mail marketingowych, planowanie i realizację kampanii, obsługę komunikacji zwrotnej …

Hanna LaskowskaSARE dla IKEA i Link4

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA

Opublikowano: 23 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego IKEA w Internecie. Firma Media Contacts od blisko 2 lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania Internetu w komunikacji IKEA i realizowała kampanie reklamowe online. Wysoka efektywność Nowego Medium przyczyniła się do zwiększenia udziału Internetu w ogólnym media mixie IKEA. W związku z rosnącą rolą Internetu w komunikacji marketingowej IKEA podjęła decyzję o zorganizowaniu …

Sylwester KozakMedia Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA

Kampania IKEA w Internecie

Opublikowano: 10 lipca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA. Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-40 lat, o wykształceniu …

Sylwester KozakKampania IKEA w Internecie