Na polskim rynku rozpoczyna działalność sieć reklamy in-video Instream Media. Unikatowość oferty Instream Media mają zapewnić niespotykane w ofercie konkurencyjnych podmiotów: portfolio witryn, ekskluzywne grupy celowe oraz duży zasięg treści video.
W ofercie sieci Instream Media znajduje się powierzchnia reklamowa ponad 200 popularnych zagranicznych tytułów, wśród których znajdują się m.in.: nytimes.com, washingtonpost.com, bloomberg.com, wsj.com, glam.com, nba.com, nhl.com, espn.com i wiele, wiele innych. Na czele sieci stanął Tomasz Teodorczyk, który objął stanowisko Managing Directora.
„Upatrujemy naszą znaczącą przewagę rynkową w kilku podstawowych elementach. Jako jedyni w Polsce umożliwiamy emisję kampanii na najbardziej renomowanych witrynach świata. Zważywszy, że dziś konsumpcja mediów online bardzo dynamicznie się zmienia, wychodzimy z propozycją kilkumilionowego zasięgu wśród polskich użytkowników, którzy coraz częściej poszukują informacji u źródła, na serwisach ogólnoświatowych” – mówi Tomasz Teodorczyk Managing Director Instream Media. „Ponadto po raz pierwszy w Polsce proponujemy tak znaczący zasięg treści video, co umożliwia realizację kampanii zasięgowych i pełne wykorzystanie atutów reklamy video w internecie” – dodaje Teodorczyk.
Skupienie w sieci tak atrakcyjnych witryn z punktu widzenia reklamodawcy, ma pozwalać jednocześnie na dotarcie do bardzo ekskluzywnych grup celowych.
„Korzystając z wieloletniego doświadczenia i znajomości rynku, przygotowaliśmy naszą ofertę w taki sposób aby odpowiadała potrzebom polskich reklamodawców. W ofercie posiadamy zarówno produkty zasięgowe jak i predefiniowane pakiety, dostosowane do oczekiwań reklamowych firm z praktycznie wszystkich liczących się branż. Nasz zespół chętnie przygotuje też indywidualne oferty, zaspokajające potrzeby najbardziej wymagających klientów” – mówi Marcin Hołyst, Senior Account Manager Instream Media. „Jesteśmy gotowi na współpracę zarówno z domami mediowymi, agencjami reklamowymi jak i klientami bezpośrednimi, deklarując najwyższą jakość: obsługi, wsparcia technicznego i consultingu” – dodaje.
Instream Media opiera się na doświadczeniu setek czołowych wydawców zrzeszonych w sieci, którzy przeprowadzili dotychczas tysiące kampanii dla najlepszych brandów świata. Istotną przewagą oferty sieci jest również fakt, iż Polscy użytkownicy zobaczą reklamę na serwisach ogólnoświatowych, w ojczystym języku. Co ma pozwolić na zbudowanie lojalności i przywiązania do marki od samego początku emisji kampanii.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.