InteliWISE uruchamia zestaw innowacyjnych narzędzi. Mają one na celu zwiększenie zaangażowania klientów w procesie zakupu i wzrost sprzedaży w trakcie tzw. „jednych odwiedzin w sklepie”.
Właściciele platform e-commerce oraz małych sklepów online mogą teraz z łatwością dodać do swoich stron zakładki [z ang. widget’y] inteligentnego systemu interakcji z klientami. Pozwala to dotrzeć do klientów odwiedzających strony www z istotnymi wiadomościami po to, by zwiększać sprzedaż, ratować opuszczone koszyki bądź zachęcić do pochwalenia się zakupem w sieciach społecznościowych. Nowością jest dostępność tego typu nazrzędzi nawet dla najmniejszych sklepów. Do tej pory tego typu rozwiązania były drogie i dostępne tylko dla największych sklepów.
„Dzięki obecności w Dolinie Krzemowej i kontaktom tam nawiązanym obserwujemy, w jakim kierunku zmierza i czego obecnie najbardziej potrzebuje branża e-commerce – powiedział Marcin Strzałkowski, Prezes Zarządu InteliWISE S.A. Dlatego też rozbudowaliśmy nasze oprogramowanie o nową użyteczność, niezbędną w tych rozwiązaniach. Teraz każdy sklep internetowy, nawet mały, ma do dyspozycji wyzwalacze (z ang. Triggers) – narzędzia umożliwiające precyzyjne komunikowanie zachęt, zwiększających konwersje i zmniejszających opuszczenia koszyka bez dokonywania zakupów. Dodając odpowiednie narzędzia do sklepów internetowych, podnosi się ich poziom interakcji, co czyni je dodatkowo precyzyjnymi narzędziami marketingu, angażującymi klientów w „odpowiednim momencie” procesu zakupów.”
Oprogramowanie czujnie monitoruje poruszanie się klientów po stronie i w momencie, gdy klient napotka jakiś problem lub będzie chciał np. opuścić koszyk bez zakończenia transakcji, uaktywniany jest wyzwalacz, (Trigger), który wkracza do akcji, przekazując alerty, wiadomości czy komunikaty. Pokazują się one w formie wysuwającej bocznej zakładki z zachętami i pomocami mającymi kluczowy wpływ na zakup, w tym:
• Darmowa dostawa
• Promocja cenowa
• Upust ważny jeszcze przez…
• Tylko dziś
• Pochwal się znajomym ….
Po akcji – pokazaniu wiadomości lub zachęty i interakcji użytkownika, zakładka chowa się, a właściciel sklepu dzięki raportom natychmiast otrzymuje informacje o skuteczności narzędzi i konwersjach.
Technologie wykorzystała już w Polsce m.in. platforma zakupów grupowych, gdzie osiągnięto rekordowy wynik ponad 7% uratowanych zakupów. Oprogramowanie czuwa nad zakupami klienta i kiedy ten opuszcza koszyk bez dokonania zakupu, prezentowana jest korzystniejsza oferta.
„Do dziś, Wirtualni Doradcy zwykle umieszczani byli głęboko na stronach www – w podstronach Pomocy albo najczęściej zadawanych pytaniach tzw. FAQ-ach – kontynuuje Strzałkowski. Doradcy pasywnie czekali, aż użytkownicy zadadzą pytanie. Teraz, oprogramowanie InteliWISE może być używane w tej roli, ale wyzwalacze dają znacznie większą interaktywność – aktywnie nawiązując dialog z klientami, przewidując ich pytania lub problemy, a dzięki umieszczeniu w chmurze koszt jego wdrożenia jest niewielki. Klienci mogą zadawać pytania w mowie potocznej, otrzymując odpowiedzi natychmiast, dzięki oprogramowaniu opartym o sztuczną inteligencje. Nasze oprogramowanie, analizując poczynania klientów na stronie, przewiduje mogące pojawić się zdarzenie odpowiednio przygotowuje narzędzia, którymi zachęci użytkownika do interakcji. Przygotowaliśmy także limitowaną ilość darmowego oprogramowania. Jest ono dostępne dla firm z branży e-commerce, które chciałyby je przetestować (w tym celu wystarczy skontaktować się przesyłając e-maila na adres: [email protected]).”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.