Warszawa na dwa dni stanie się europejskim centrum e-biznesu. Wszystko za sprawą INTERNET CEE – międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 20-21 listopada skupi branżę z całego regionu.
Po raz pierwszy w jednym miejscu spotkają się najwięksi gracze rynku internetowego od Rosji po Węgry. Listę mówców otwiera Felix Muchnik, Prezes Zarządu Softkey, największego w Rosji sklepu internetowego specjalizującego się w dystrybucji sprzętu komputerowego. Międzynarodowe grono prelegentów wzbogacą przedstawiciele koncernów, które przeprowadziły lub właśnie prowadzą ekspansję na rynki CEE. Wśród nich znajdą się Ariel Eckstein, Vice President Business Expansion AOL Europe (Wielka Brytania) oraz Clara Llamas, Business Planner Trader Media East (Francja). Listę mówców wraz z programem i formularzem rejestracyjnym można znaleźć na stronie www.internetcee.com.
Konferencja INTERNET CEE stanowi odpowiedź na rosnące zainteresowanie przedsiębiorców zwiększeniem wartości swoich firm poprzez ekspansję na dynamicznie rozwijające się rynki Europy Środowo-Wschodniej. Coraz częściej też agencje interaktywne i domy mediowe obsługują swoich klientów w kilku krajach europejskich. Postrzeganie rynku internetowego w ujęciu międzynarodowym staje się nieuniknione. Konferencja skierowana jest do firm z całego regionu, prowadzona będzie w dwóch językach: angielskim i polskim.
Prelegenci z całej Europy, porównanie doświadczeń międzynarodowych graczy i lokalnych liderów, prezentacja danych na temat poszczególnych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej to zdaniem Marcina Pery, Wiceprezesa firmy Gemius SA, jedne z największych wartości konferencji INTERNET CEE.
Program wydarzenia podzielony został na cztery bloki tematyczne: „Jak robić biznes w CEE”, „Co wiemy o internecie w CEE”, „E-commerce w CEE” oraz „E-marketing w CEE”. Wypełniają je dyskusje i prelekcje bazujące na badaniach, opiniach oraz case studies.
Pomysłodawcą i organizatorem konferencji INTERNET CEE jest firma Gemius SA. Patronat nad wydarzeniem objęło Interactive Advertising Bureau (IAB).
www.internetcee.com
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.