Sieć telefonii internetowej IPFON rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię reklamową. Kampania jest adresowana do osób w wieku 25-50 lat, dysponujących stałym dostępem do Internetu, otwartych na świat i nowe technologie. Celem kampanii jest wzrost liczby abonentów oraz budowanie wizerunku marki IPFON.
„Wiele osób nie decyduje się na korzystanie z telefonii internetowej, bo kojarzy im się ona ze słabą jakością rozmów i koniecznością rozmawiania przez komputer. Rzeczywiście tak było kiedyś, ale obecnie, operatorzy tacy jak IPFON, zapewniają porównywalną do tradycyjnej telefonii jakość rozmów. Dają także możliwość rozmów bez komputera, za pośrednictwem zwykłego telefonu. Przewagą nad tradycyjną telefonią są za to kilkukrotnie niższe ceny, a także bardzo rozbudowany zestaw usług dodatkowych, jak np. możliwość wysyłania i odbierania faksów przez Internet, bilingi online, IVR” – mówi Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju sieci IPFON.
Kampania reklamowa IPFON obejmie wyłącznie Internet. Działania reklamowe będą prowadzone przez miesiąc na następujących witrynach internetowych: Chip.pl, FilmWeb.pl, Polityka.pl, Przekroj.pl, DiscoveryChannel.pl, Fishing.pl. Autorem kreacji kampanii jest studio graficzne Positiv z Poznania. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Value Media.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.