Agencja interaktywna isens przygotowała nowy portal EMI Music Poland. Zadaniem agencji było uporządkowanie istniejącej treści i ulepszenie jej nawigacji.
Pierwsza strona portalu EMI Music spełnia zadanie reklamowe prezentując za pomocą interaktywnych bannerów najnowsze muzyczne propozycje EMI, najchętniej kupowane płyty oraz aktualności i zapowiedzi. Treść serwisu została rozbita na tematyczne grupy i pogrupowana w zakładki. Do każdej z zakładek przypisana jest specjalna wyszukiwarka, pozwalająca na szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji wśród sporej ilości contentu. Plusem serwisu jest intuicyjna i szybka nawigacja umożliwiająca internautom znalezienie poszukiwanych informacji maksymalnie po dwóch kliknięciach od momentu wejścia do serwisu. Ciekawym rozwiązaniem są wewnętrzne powiązania kontekstowe. Wyszukując artystę widzimy związane z nim płyty, artykuły oraz gadżety interaktywne.
Część utworów udostępniona została w formie plików multimedialnych, co pozwala na odsłuchanie i obejrzenie wybranych teledysków. Dopełnieniem multimedialności serwisu jest internetowe radio emitujące najnowsze przeboje pochodzące z wytwórni EMI Music Poland.
Oddzielnym miejscem w serwisie jest zakładka B2B przeznaczona dla firm współpracujących z EMI Music Poland. Dostęp do niej mają osoby posiadające hasła przyznane przez EMI. Extranet pozwala na uproszczenie komunikacji pomiędzy firmą, a jej kooperantami. Dla zalogowanych użytkowników dostępny jest również cotygodniowego biuletyn informacyjny. Całość serwisu została oparta o system CMS stworzonym przez isens dla EMI Music Poland.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.