Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”. Jak pandemia wpływa na zakupy w internecie?

Opublikowano: 24 czerwca 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Piąta edycja raportu, wzbogacona w tym roku została o informacje na temat wpływu COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

Dawid ZarazińskiRaport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”. Jak pandemia wpływa na zakupy w internecie?

Raport „Płatności cyfrowe 2018”: jak płacą Polacy za swoje zakupy

Opublikowano: 18 grudnia 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

Raport „Płatności cyfrowe 2018”, przygotowany na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, to trzecia edycja badania, które opisuje temat płatności cyfrowych z jakich korzystają Polacy. W raporcie uwzględnione zostały zarówno kwestie płatności online, jak również mobile i offline. Reagując na zmiany na rynku, tegoroczne badanie zostało rozbudowane o pytania dotyczące wszelkich najnowszych metod płatniczych, ze szczególnym uwzględnieniem trendu płatności dokonywane za pomocą …

Dawid ZarazińskiRaport „Płatności cyfrowe 2018”: jak płacą Polacy za swoje zakupy

„Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Nowy raport e-Izby

Opublikowano: 16 maja 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

73 proc. internautów kupuje produkty z tej samej kategorii w więcej niż jednym kanale zakupowym. Tak wynika z nowego raportu e-Izby, który jest pierwszym na rynku opracowaniem poświęconym zjawisku omnicommerce czyli zakupów wielokanałowych. Raport powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institute.

Dawid Zaraziński„Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Nowy raport e-Izby

Digital Economy Catalog – e-Izba przygotowała katalog firm i usług e-commerce

Opublikowano: 13 kwietnia 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Gdzie szukać firm, które pomogą nam zbudować i prowadzić biznes online? Którzy przedsiębiorcy e-commerce mają odpowiednie narzędzia, by nasza działalność w sieci była prowadzona profesjonalnie? To tylko niektóre z pytań, jakie zadają sobie zarówno przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem działalności w branży e-commerce, jak i instytucje publiczne, które szukają informacji o branży.

Dawid ZarazińskiDigital Economy Catalog – e-Izba przygotowała katalog firm i usług e-commerce

Jak Polacy robią zakupy spożywcze w sieci

Opublikowano: 9 kwietnia 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak wynika z raportu e-Izby – “E-grocery w Polsce. Zakupy spożywcze online” – którego partnerem jest Frisco.pl,  1/3 osób, kupując żywność online, deklaruje głównie duże i planowane zakupy. Robią je przeważnie raz w miesiącu (32 proc.) lub dwa razy w miesiącu (31 proc.), czyli podobnie jak w hipermarketach – uzupełniają zapasy na cały tydzień.

Dawid ZarazińskiJak Polacy robią zakupy spożywcze w sieci