Podręcznik e-Commerce od Izby Gospodarki Elektronicznej

Opublikowano: 30 czerwca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Izba Gospodarki Elektronicznej wraz z Partnerami prawnymi działającymi w branży e-commerce opracowała Podręcznik dotyczący zmian w zakresie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) i ich znaczenia z punktu widzenia przedsiębiorców. Publikacja stanowi analizę wyzwań oraz konsekwencji, jakie przynosi zmiana przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.

Sylwester KozakPodręcznik e-Commerce od Izby Gospodarki Elektronicznej

Znamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards

Opublikowano: 21 listopada 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych e-Commerce Polska awards 2015. Wręczono 14 nagród głównych oraz dwie nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Dawid ZarazińskiZnamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards

Portret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów

Opublikowano: 11 września 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jak wygląda sprzedaż wielokanałowa? Jakie urządzenia towarzyszą klientom w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te oraz inne pytania można znaleźć w nowym raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej, który poświęcony jest m-commerce. Raport wykonał na zlecenie e-Izby Mobile Institute.

Dawid ZarazińskiPortret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów

Mobile oraz sprzedaż wielokanałowa: nowe kategorie w „e-Commerce Polska awards 2015”

Opublikowano: 17 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rozpoczęła się rejestracja sklepów internetowych do trzeciej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku zakres konkursu został poszerzony o dwie nowe kategorie: mobile oraz sprzedaż wielokanałową. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września.

Dawid ZarazińskiMobile oraz sprzedaż wielokanałowa: nowe kategorie w „e-Commerce Polska awards 2015”