Podążając za aktualnymi trendami w świecie witryn internetowych, marka napojów dziecięcych Jupik, zmienia postać swojej dotychczasowej strony internetowej. Forma nowego serwisu internetowego www.jupik.com będzie opierała się na koncepcie stron Web 2.0, a główny nacisk został położony na wykorzystanie interakcji między użytkownikami strony.
Internauci mogą tworzyć swoje własne społeczności i zostawać członkami grup powstających na stronie. Każdy z internautów może wykreować swoją postać, wykorzystując specjalnie zaprojektowane awatary. Dzieci będą mogły indywidualnie modelować i kształtować ich formę za pomocą dostępnych na stronie funkcji zmiany ubioru, fryzury, dodatków. Można budować listę kontaktów, zapraszać znajomych do swojej listy, wysyłać im wiadomości i na bieżąco komunikować się z innymi użytkownikami.
Strona zbudowana jest jako wirtualne miasto, gdzie na Internautów czeka wiele atrakcji – kino, sklep, kafejka, zoo, miejsce gdzie można zagrać w ciekawe gry, boisko sportowe. Wraz z Jupik Teamem można poruszać się po wirtualnym świecie i odkrywać nowe ciekawostki.
Serwis jupik.com to nie tylko świetna zabawa ale przede wszystkim nowoczesna platforma umożliwiająca komunikacje miedzy dziećmi . Staramy się aby dzieci dobrze się bawiły w świecie Jupika, rozwijały zainteresowania i wymieniały się swoimi poglądami– mówi Agnieszka Dziwok, Brand Manager marki Jupik.
Odsłona nowej strony Jupik City będzie wspierana kampanią internetową na najpopularniejszych witrynach dziecięcych poświęconych grom i zabawom dla młodych Internautów (gry.pl, wyspagier.pl, giercownia.pl, dziecionline.pl).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.