Agencja K2 Internet przygotuje e-katalogi dla wszystkich dywizji koncernu ABB w Polsce. Katalogi dostarczą informacji o produktach koncernu ABB, pomogą sformułować zapytania ofertowe, ułatwią kontakt z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne produkty. Dotychczas powstały dwa e-katalogi: ABB Produkty Automatyki i Power Technology Products (katalog w wersji angielskiej).
Są one skierowane do potencjalnych nabywców – głównie klientów z branży budowlanej i przemysłowej oraz zagranicznych przedstawicieli przemysłu elektrycznego (elektrownie, rozdzielnie, stacje rozdzielcze). Według Mariusza Sybilskiego, eksperta K2, ABB zdecydowało się zlecić produkcję e-katalogu firmie K2, ponieważ łączą one w sobie funkcjonalność, wygodę użytkowania i estetyczny wygląd, a także znacznie redukują koszty. „Każdy kolejny katalog multimedialny jest nieco bogatszy od poprzedniego. Obecna forma e-katalogów to wynik doświadczeń K2 gromadzonych w procesie produkcji i zbierania uwag użytkowników” – dodaje Sybilski.W przygotowaniu są 2 kolejne katalogi: Produkty Energetyki (polska wersja Power Technology Product) i Produkty Dywizji Przemysłowej. Ponadto trwają prace nad Ankietą Internetową dla ABB Group Services Center – Dywizji Procesów Grupowych.
Narzędzie będzie badać zadowolenie pracowników poszczególnych oddziałów ABB z usług ABB GSC (komórka zajmuje się informatyką, księgowością, rachubą, administracją personalną i usługami wspierającymi dla pozostałych części koncernu w Polsce).ABB Polska jest klientem K2 od jesieni ubiegłego roku.
Jest częścią międzynarodowego koncernu Grupy ABB. Dostarcza produkty i usługi na potrzeby producentów wyrobów konsumpcyjnych, przemysłu przetwórczego, nafty, gazu i petrochemii oraz infrastruktury energetycznej. Grupa działa w Polsce od ponad 80 lat i posiada obecnie 5 dywizji, które zatrudniają prawie 3000 osób. K2 Internet S.A. istnieje od 1997 r. Jest spółką akcyjną, której akcjonariuszem jest bmp AG – niemiecki fundusz veture capital. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii e-marketingowych, przy wykorzystaniu multimediów (m.in. e-katalogi, prezentacje multimedialne), serwisów www, ekstranetu, promocji i reklamy w sieci. Do klientów K2 należą m.in.: Nokia, IKEA, Philips, Plus GSM, Siemens, ABB, NISSAN, Molex.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.