Gdańsk pod okupacją sklepów internetowych – III edycja ShopCamp

Opublikowano: 8 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , ,

Sklepy internetowe po raz kolejny znajdą się na celowniku ekspertów. Tym razem praktycy wykorzystania serwisów społecznościowych w promocji biznesu zamierzają odwiedzić Gdańsk – już 13 marca w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym w budynku Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego odbędzie się trzecia edycja warsztatów ShopCamp.

Hanna LaskowskaGdańsk pod okupacją sklepów internetowych – III edycja ShopCamp

Radar.pl – miesiąc później

Opublikowano: 11 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pod koniec października portal o2.pl uruchomił porównywarkę cenową Radar.pl, zapowiadając, że pod koniec I kwartału 2008 będzie numerem dwa na rynku, zaraz po Ceneo. Czy pierwszy miesiąc działalności serwisu pokazał, że tak będzie? Radar zadebiutował z bazą 220 tys. produktów ze 104 sklepów, jednak miał to być dopiero początek i liczba ta szybko miała się zwiększać. Po niecałym 1,5 miesiąca …

Hanna LaskowskaRadar.pl – miesiąc później