20 września firma Lakron Polska zaprezentowała swą ofertę na targach „Bienvenue a Varsovie” organizowanych przez Francuską Izbę Przemysłowo Handlową w Polsce.
Na tegorocznym spotkaniu w warszawskim hotelu Sofitel Victoria spółki grupy Lakron Polska zaprezentowały po raz pierwszy swoją kompleksową ofertę. Skierowana była ona do francuskich przedsiębiorców prowadzących działalność w Polsce.
Oferta przedstawiona przez Lakron Polska podczas targów przeznaczona była przede wszystkim do przedstawicieli zagranicznych firm rozpoczynających działalność i organizujących swoje struktury w Polsce. Usługi świadczone w ramach kompleksowej oferty Lakron Polska obejmują zarówno organizację samego biura i siedziby firmy, jak i wsparcie merytoryczne w zakresie prawa, rachunkowości i finansów oraz technologii informatycznych. „W naszej ofercie są elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania firmy, zwłaszcza jeśli wchodzi ona na nowy rynek. Znajomość lokalnych realiów gospodarczych i prawnych, doświadczenie i kontakty, które posiadamy są dla zagranicznych partnerów biznesowych przydatne do prawidłowego startu na polskim rynku” – uważa Ewa Makowska, Dyrektor Biura Handlu i Marketingu Lakron Polska.
Zdaniem przedstawicieli firmy Lakron, spotkania tego typu mają na celu przede wszystkim skontaktowanie ze sobą międzynarodowych środowisk biznesowych i wzajemną prezentację produktów. „…nie są miejscem zawierania kontraktów, ale płaszczyzną nawiązywania kontaktów i znajomości owocujących w przyszłości. Pod tym względem jesteśmy z tegorocznego spotkania bardzo zadowoleni” – dodaje Ewa Makowska.
W targach wzięło udział 59 wystawców, z oferta których zapoznało się 1400 przybyłych gości.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.