Booksy nie zwalnia tempa

Opublikowano: 17 czerwca 2019. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W zeszłym roku Booksy połączyło się z głównym konkurentem w Polsce i zdobyło prawie 50 mln zł od inwestorów, teraz rozpoczyna współpracę z L’Oréal Polska i współtworzy globalny program Appointments on Facebook jako jedna z pierwszych czterech firm na świecie.

Dawid ZarazińskiBooksy nie zwalnia tempa

Zostań twarzą kampanii reklamowych L’Oreal

Opublikowano: 19 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Wystartował niecodzienny konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L’Oreal Paris. Wybory odbywają się w kilku etapach, a ich finał będzie miał miejsce podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street. Organizatorem akcji jest agencja REDage, natomiast pracami jury pokieruje Dorota Wróblewska, właścicielka domu mody Forget Me Not.

Hanna LaskowskaZostań twarzą kampanii reklamowych L’Oreal