Firma mailPro wprowadza na rynek system do automatyzacji działań e-mail marketingowych. Narzędzie jest dedykowane branży e-commerce i wspierać ma prowadzone przez sklepy działania sprzedażowe.
System mailPro został wdrożony z myślą o sklepach internetowych i posiada szereg funkcjonalności zaprojektowanych pod ich kątem. Narzędzie funkcjonujące m.in. w oparciu o analizę zachowań użytkownika na stronie sklepu, pozwala na dopasowanie treści wiadomości mailowej do potrzeby klienta. Daje także możliwość prognozowania czasu jej wystąpienia.
Za pośrednictwem systemu tworzone są profile sprzedażowe klientów, na bazie których, poprzez reguły rekomendacji prowadzone są automatyczne wysyłki wiadomości e-mail. Narzędzie umożliwia budowanie scenariuszy wysyłek, o różnym stopniu skomplikowania, które oparte są na śledzonych i analizowanych schematach zachowań użytkowników.
System jest dostępny dla klientów także z obsługą profesjonalistów w zakresie szeroko rozumianych działań e-mail marketingowych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.