W niedzielę 7 października ruszy ogólnopolska reklama telewizyjna sieci Media Markt. Kampania będzie się wyróżniać dzięki wprowadzeniu do niej ukrytej kamery. W realizację nagrań wplecione zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi na główny motyw kampanii: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki”.
Filmy reklamowe emitowane w telewizji i Internecie powstały w oparciu o nagrania z ukrytej kamery. Głównym bohaterem każdej z reklam jest aktor, który swoim zachowaniem prowokuje przypadkowych ludzi do spontanicznych reakcji. Fakt, że usiłuje on wykonywać czynności zawodowe np. lekarza lub fryzjera, mając ręce zajęte wypełnionymi po brzegi torbami z logo Media Markt, jest źródłem zabawnych sytuacji. Twórcy reklamy zapewniają, że ukryta kamera zarejestrowała całkowicie szczere reakcje, zachowania i mimikę wybranych osób, które w chwili nagrania spotu stały się jego bohaterami.
Kontynuacja kampanii zatytułowanej: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki” przebiegała pod autorskim nadzorem agencji reklamowej z Wiednia – Demner, Merlicek & Bergmann.
Kampania TV uzupełniona będzie o Internet (np. serwis You Tube), billboardy i spoty radiowe.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.