MEC Interaction razem z MEC Access – wyspecjalizowane komórki Mediaedge:cia (internetowa i akcji specjalnych) realizują nową kampanię z odziałem Joanny Horodyńskiej dla Sony Ericsson.
Pomysł celebrity wspierającej komunikację reklamową telefonu K850i (należący do rodziny telefonów Cybershot) powstał wspólnie z klientem. MEC Interaction i MEC Access zarekomendowały nawiązanie współpracy z Joanną Horodyńską, znaną ikoną stylu.
"Chcieliśmy dotrzeć w oryginalny, ale nie ostentacyjny sposób do grupy osób, dla której lifestyle, jakość, trendy, plotki są bardzo istotne. Stąd wlaśnie pomysł zaproponowania wspołpracy Joannie Horodyńskiej – utożsamianej z dobrym gustem, ciekawym stylem życia, pewną bezpretensjonalną ekskluzywnością, byciem na czasie i orientującej się w trendach." – komentuje Karolina Doberska, szefowa MEC Access.
Joanna Horodyńska prowadzi bloga internetowego (http://joannahorodynska.blox.pl/html), w którym pisze o stylu życia i zamieszcza wykonane telefonem Sony Ericsson K850i zdjęcia dokumentujące ciekawe wydarzenia i trendy modowe.
Kampania ruszyła 17 marca i potrwa 3 miesiące. W przygotowanie i koordynację dzialań od strony kreatywnej jest zaangażowana również agencja IQ Marketing.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.