MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

Opublikowano: 7 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

MEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active. Zaproszenie do wzięcia udziału w otwartym przetargu otrzymało pięć domów mediowych. W finałowej rozgrywce pomysły MEC na kampanię reklamową „Kiperiada” wygrały z propozycją domu mediowego ValueMedia.

Hanna LaskowskaMEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

Agencja interaktywna Adv.pl i TP mieszają konia z kretem

Opublikowano: 6 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

„W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…”

Hanna LaskowskaAgencja interaktywna Adv.pl i TP mieszają konia z kretem

Nowa kampania reklamowa Visy

Opublikowano: 5 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

Visa Europe rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej „Visa – żyje się lepiej” wprowadzeniem nowego telewizyjnego spotu reklamowego. Jego fabułę stanowi zwykły dzień z życia człowieka, który płynnie i swobodnie sunie wzdłuż ulicy przemieszczając się pomiędzy punktami sprzedaży, w których używa karty Visa do zakupu rzeczy małych i dużych.

Robert ZarychtaNowa kampania reklamowa Visy

Ty tu urządzisz – kampania wizerunkowa IKEA

Opublikowano: 23 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Już od poniedziałku (19 stycznia br.), możemy oglądać efekty nowej kampanii wizerunkowej IKEA. Hasło przewodnie „Ty tu urządzisz” ma zachęcić do życia po swojemu i przełamania obawy przed byciem ocenianym.

Hanna LaskowskaTy tu urządzisz – kampania wizerunkowa IKEA

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Opublikowano: 5 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl. Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008. Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, z szerokiej grupy wiekowej …

Sylwester KozakAdv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

DwuPak Hostingowy w Netii

Opublikowano: 2 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Netia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy. Kampania ma na celu zapoznanie internautów z nową ofertą produktu NetHosting oraz towarzyszącą jej promocją. Obecnie Klienci Netii mogą wybrać jeden z 3 gotowych pakietów – Sputnik, Viking lub Voyager, różniących się między sobą wielkością udostępnianej powierzchni dyskowej oraz limitem transferu dla serwisu WWW. Nowością na …

Hanna LaskowskaDwuPak Hostingowy w Netii