Notowana na warszawskiej giełdzie grupa MNI powiększa się o kolejną spółkę. Kontrolowany przez MNI S.A. katowicki Hyperion S.A. kupił 100% udziałów w NetShops.pl Sp. z o., który prowadzi w Polsce sklepy internetowe m.in. dla sieci marketów budowlanych PRAKTIKER oraz znanej firmy wysyłkowej 3SUISSES.
Wejście w segment e-commerce jest częścią nowej strategii Hyperion S.A. Wartość inwestycji w NetShops.pl wyniosła ok. 4,5 mln zł.
– Transakcja jest realizacją nowej strategii Hyperion S.A., która zakłada, że ta nasza spółka zależna przestaje być dostawcą usług dostępu do szerokopasmowego Internetu i usług głosowych (sprzedając aktywa telekomunikacyjne dla MNI Telecom S.A.), a staje się teledostawcą usług multimedialnych. Naturalnym uzupełnieniem tej strategii będzie działalność Hyperion S.A. w segmencie e-commerce – wyjaśnia Andrzej Piechocki, prezes MNI S.A.
NetShops.pl w najbliższym czasie chce mocno zaistnieć na polskim rynku e-commerce.
– E-commerce czekają w Polsce lata niezakłóconego dynamicznego rozwoju. NetShops.pl dzięki posiadanym rozwiązaniom może stać się jednym z liderów w tym segmencie rynku. Jednak jego potencjał wykracza daleko poza typowy e-commerce, co w pełni ujawni się dzięki współpracy z innymi spółkami grupy MNI – mówi Andrzej Piechocki, prezes MNI S.A.
NetShops.pl jest drugą akwizycją zrealizowaną przez grupę MNI. W kwietniu Hyperion S.A. kupił firmę Lark Europe Sp. z o.o., jednego z największych producentów i dystrybutorów urządzeń do nawigacji GPS oraz tabletów w Polsce.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.