Cena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach

Opublikowano: 22 listopada 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez spółkę e-point i Mobile Institute. Dla klientów i sprzedawców nadaj jednak najbardziej liczą się relacje.

Dawid ZarazińskiCena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach

Portret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów

Opublikowano: 11 września 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jak wygląda sprzedaż wielokanałowa? Jakie urządzenia towarzyszą klientom w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te oraz inne pytania można znaleźć w nowym raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej, który poświęcony jest m-commerce. Raport wykonał na zlecenie e-Izby Mobile Institute.

Dawid ZarazińskiPortret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów