Firma Comcast, właściciel amerykańskiej stacji NBC oraz Microsoft zawarły umowę, na mocy której nastąpił wykup pozostałej części popularnej witryny MSNBC.com od giganta oprogramowania. Otworzyło to drogę do przemianowania serwisu na NBCNews.com.
W 1995 roku NBC Universal we współpracy z Microsoftem stworzył portal informacyjny MSNBC.com oraz telewizję MSNBC. W 10 lat później NBC Universal odkupił zdecydowaną większość udziałów Microsoftu w telewizji. Pozostała jeszcze kwestia portalu informacyjnego. W chwili obecnej plasuje się w pierwszej trójce w rankingu najbardziej popularnych serwisów informacyjnych. Ma 50 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Jest agregatorem treści m.in. z AP, Reuters, i New York Times.
Już dwa lata temu firmy Comcast i Microsoft podejmowały negocjacje mające na celu zmianę nazwy serwisu MSNBC, ale nie przyniosły one oczekiwanych skutków.
Microsoft zdecydował się właśnie sprzedać swoje udziały w MSNBC.com. Dziś pod tym adresem działa strona NBCNews.com, która będzie kontynuowała działalność serwisu informacyjnego. New York Times twierdzi, że cena, za którą firma Comcast i NBC Universal przejęli pełne prawa do witryny MSNBC.com wynosi około 300 mln dolarów.
Witryna MSNBC.com nie przestanie istnieć. Na początku przyszłego roku zostanie ona reaktywowana jako samodzielna strona dla kanału kablowego MSNBC.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.