41% ruchu w polskim internecie pochodzi spoza Polski

Opublikowano: 19 września 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski. Analizie poddano ponad miliard zapytań przychodzących na serwery dostawcy usług hostingowych, spółki nazwa.pl. Wyniki dają zupełnie nowy obraz tego, jak wygląda ruch w polskim internecie i tego, na co powinien zwrócić uwagę rynek e-commerce.

Dawid Zaraziński41% ruchu w polskim internecie pochodzi spoza Polski

Nazwa.pl wzbudza kontrowersje. Wspólna odpowiedź konkurencji [AKTUALIZACJA]

Opublikowano: 25 maja 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

W dniu wczorajszym opublikowaliśmy informację dotyczącą wycofania usługi tworzenia sklepów internetowych przez firmę nazwa.pl. Komunikat firmy wzbudził żywe zainteresowanie branży. Poniżej publikujemy list otwarty, który podpisali przedstawiciele firm DreamCommerce, home.pl, IAI oraz Shoplo.

Dawid ZarazińskiNazwa.pl wzbudza kontrowersje. Wspólna odpowiedź konkurencji [AKTUALIZACJA]

Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Opublikowano: 23 maja 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?

Dawid ZarazińskiNazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

OS3 multimedia z budżetem Nazwa.pl

Opublikowano: 24 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja O3 multimedia podpisała z firmą Nazwa.pl długofalową umowę o współpracy reklamowej. W jej ramach odpowiada przede wszystkim za stworzenie i wdrażanie całościowej strategii komunikacji marki.

Hanna LaskowskaOS3 multimedia z budżetem Nazwa.pl

Nowa kampania reklamowa nazwa.pl

Opublikowano: 6 września 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od poniedziałku 5. września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa nazwa.pl promująca strony WWW oraz nowy wizerunek marki.

Sylwester KozakNowa kampania reklamowa nazwa.pl