Na polskim rynku pojawił się smartfon, który będzie oferowany pod marką Google – Nexus S. Jest to efekt współpracy dwóch liderów rynku telefonii komórkowej, Samsung dostarczył platformę sprzętową, zaś Google swój system operacyjny Android 2.3.
Nowy smartfon Nexus S działa pod kontrolą systemu operacyjnego dla telefonów komórkowych Android 2.3 (Gingerbread). Nowe funkcje oraz rozbudowany, lecz wciąż prosty w obsłudze interfejs użytkownika pozwolą mieć większą kontrolę nad telefonem. W systemie Gingerbread możliwe jest prowadzenie wideorozmów przez Internet (przy wsparciu protokołów VoIP i SIP). Natomiast funkcja NFC (Near Field Communication) sprawia, że telefon może być też wykorzystywany do odczytywania inteligentnych tagów na plakatach, reklamach czy produktach.
Aplikacje Google w Nexus S ładują się wyjątkowo szybko i bez jakichkolwiek opóźnień, ale szybkość pracy nowego telefonu widać szczególnie przy zaawansowanych graficznie zadaniach – odtwarzaniu filmów czy grach z trójwymiarową grafiką.
Odświeżony interfejs użytkownika systemu Android 2.3 czyni nowy telefon bardziej przyjaznym i efektywnym w obsłudze. Ułatwiono w nim dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji (w tym serwisów oferowanych przez Google), wprowadzono przełącznik aparatu i kamery, a także uproszczono kopiowanie i wklejanie tekstu.
Smartfon Nexus S jest już dostępny w sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 1599 zł.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.