Czy da się ogarnąć kosmos? Takie pytanie postawił sobie Marcin Gieracz, autor najnowszej e–publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii. cz. I”. Można ją u nas przeczytać za darmo!
Publikacja skierowana jest do wszystkich, dla których odkrywanie zawiłości marketingowych to wyzwanie, a budowanie strategii – to wciąż aktualizujący się proces tworzenia, na który wpływ mają zmieniające się nieustannie czynniki zewnętrzne rynku.
Autor przekonuje, że wszyscy, którym wydaje się, że można „ogarnąć kosmos” – są w błędzie, bo marketing to niekończące się pasmo sukcesów i porażek – wzlotów i upadków ludzi i przedsiębiorstw.
Marketing w dzisiejszych czasach to cały świat widziany oczami klienta. Sprzedaż to już nie transakcja „win-win”. To skomplikowany proces budowania relacji pomiędzy kupującymi a sprzedającymi i odwrotnie. Strategia to jedynie próba okiełznania czegoś, co przecież jest nieprzewidywalne i niemożliwe do przewidzenia. To ledwie przesłanki zbudowane na niepowtarzalnej historii – przekonuje Marcin Gieracz
Zapraszamy do lektury – zbioru wielu autorskich przemyśleń bazujących na 15-letnim doświadczeniu autora oraz ponad 2,5 tys. zrealizowanych godzin szkoleniowych dla zarządów kilkudziesięciu małych, średnich i największych firm.
E-booka można pobrać bezpłatnie z tego adresu: link.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.