Internetowa porównywarka cen Okazje.info wprowadziła dla współpracujących sklepów zaawansowany mechanizm licytacji stawki CPC. Sprzedawcy mają możliwość ustalania stawek w zależności od przyjętej strategii marketingowej, by lepiej kontrolować pozycjonowanie swoich ofert w porównywarce.
– Nowe rozwiązanie pozwoli sklepom bardziej efektywnie zarządzać promocją ofert i monitorować ich pozycję na tle konkurencji. W ramach projektu „Strategie CPC”wdrożyliśmy także nowy, bardziej intuicyjny panel dla sklepów – mówi Wojciech Karwowski z Okazje.info.
Jednak odczuwalne zmiany przy korzystaniu z Okazje.info zauważą nie tylko sklepy. Dzięki pracy działu IT oraz zakupowi nowego sprzętu, wydajność i szybkość serwisu zwiększyła się w ciągu ostatnich miesięcy o 30 %. W ciągu pół roku Okazje.info rozrosły się też o 100 nowych kategorii, między innymi o technologiczne hity – telewizory 3d oraz monitory i telewizory LED. Na stronach wszystkich kategorii pojawiły się też zakładki „Najnowsze” prezentujące najnowsze produkty dostępne w sklepach.
Plany Okazje.info na czwarty kwartał 2010 roku obejmują intensywne prace nad redesignem i usability serwisu oraz dalsze rozwijanie oferty dla sklepów. Pod patronatem porównywarki powstaną też nowe projekty ecommerce.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.