W walce o klientów sklepy muszą łączyć zalety sprzedaży stacjonarnej i internetowej

Opublikowano: 10 maja 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Dziś już coraz rzadziej się mówi, że sklepy tradycyjne są zagrożone przez e-commerce. Coraz popularniejsza jest za to idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych.

Dawid ZarazińskiW walce o klientów sklepy muszą łączyć zalety sprzedaży stacjonarnej i internetowej

Jak Digital One radzi sobie bez Euro RSCG?

Opublikowano: 14 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W czerwcu 2009, po czterech latach funkcjonowania w strukturach Euro RSCG Poland, marka Digital One odłączyła się od Grupy. Pierwotna formuła współpracy wyczerpała się. Ze względu na różnice w planach na przyszłość, wspólnicy zdecydowali o rozstaniu się oraz o prowadzeniu biznesu niezależnie od siebie.

Robert ZarychtaJak Digital One radzi sobie bez Euro RSCG?

20 osobistosci wybierze najlepsze polskie strony

Opublikowano: 10 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Webstarfestival – konkurs wyłaniający najlepszych w polskim Internecie, ma juz swoich jurorów. Wybiorą oni najlepsze ich zdaniem sieciowe witryny w kilkunastu kategoriach – od stron korporacyjnych, poprzez serwisy branżowe, aż po strony prywatne czy sklepy internetowe. ‘Jury bedzie miało niełatwe zadanie. Stąd, do tego grona zaprosiliśmy autorytety i praktyków w dziedzinie Internetu, reklamy, marketingu, public relations czy mediów. Dwadzieścia takich …

Sylwester Kozak20 osobistosci wybierze najlepsze polskie strony

Nowe władze IAB

Opublikowano: 5 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

29 października 2003 Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków polskiego stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau, jedynej na świecie organizacji zrzeszającej podmioty i osoby branży internetowej, wybrało nowy Zarząd. Prezesem Zarządu został Olgierd Cygan (digital One). Zmiana Zarządu jest związana z rozszerzeniem zakresu działania organizacji. Nowy statut określa dużo szersze spektrum aktywności Stowarzyszenia. W związku z intensyfikacją działań IAB Polska konieczne stało się dostosowanie …

Sylwester KozakNowe władze IAB

Złota Strzała dla digital One

Opublikowano: 16 czerwca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego “Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii Projekt Graficzny. Nagrodzony projekt digital …

Sylwester KozakZłota Strzała dla digital One

Boomerang dla digital One

Opublikowano: 6 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Piąta edycja Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego “Boomerang” przyniosła agencji digital One cenne wyróżnienie, przyznane w kategorii specjalnej “Złota słuchawka”, za akcję “Apetyt na więcej…”, zrealizowaną dla Domu Sprzedaży Mediów At Media. Jury doceniło ideę integracji metod marketingowych, która stanowi podstawę dla projektów tworzonych przez digital One. Projekt, za który jury konkursu przyznało wyróżnienie, to pierwsza w Polsce akcja promocyjna wykorzystująca …

Sylwester KozakBoomerang dla digital One

Multilokalna strategia Pepsi

Opublikowano: 2 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

“Pędź po orzeźwienie” – promocja 7UP wykorzystująca motywy sportów samochodowych, prowadzona obecnie w Europie, od III kwartału br. realizowana jest również online. W kilku krajach zdobywają obecnie uznanie serwisy WWW popularyzujące markę 7UP skojarzoną z Formułą 1 oraz popularną grą Codemasters Toca Race Driver. Koordynacja, zintegrowanych z reklamą tradycyjną, internetowych działań marketingowych obejmujących Polskę, Czechy i Węgry, powierzona została digital …

Sylwester KozakMultilokalna strategia Pepsi