Nowy Dyrektor Zarządzający w AdAction

Opublikowano: 16 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jacek Jankowski objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w spółce AdAction. Będzie odpowiadał za bieżące kierowanie działaniami spółki i nadzór nad rozwojem nowych projektów. Przed rozpoczęciem pracy w AdAction Jacek Jankowski zarządzał firmą Ostryga. AdAction to nowa spółka zajmująca się rozrywką w Internecie, na urządzeniach mobilnych oraz w grach na komputery PC oraz konsole do gier. W portfelu usług spółki można znaleźć …

Hanna LaskowskaNowy Dyrektor Zarządzający w AdAction

Rozrywkowy marketing w łóżku

Opublikowano: 15 stycznia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Trwa kampania wprowadzająca na polski rynek kolekcję pościeli Getzzz zaprojektowanej przez młodych polskich artystów. Akcja wykorzystuje niestandardowe formy promocji, w tym advergames (http://www.getzzz.pl/gry/upolujzwierzaka/). Za marketing on-line wykorzystujący rozrywkę odpowiada agencja Ostryga. – Stworzona przez nas gra skupiona jest wokół samego produktu, co sprawia, że zapamiętywalność marki jest znacznie wyższa niż przy łagodnym product placemencie. Rozwiązanie to zarekomendowaliśmy ze względu na …

Hanna LaskowskaRozrywkowy marketing w łóżku

Jesienna Astermania

Opublikowano: 16 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze. Jesienna kampania ASTER promuje zintegrowany pakiet usług łączący telewizję, Internet i telefon w ramach jednego pakietu. Cała kampania promocyjna ma luźny, żartobliwy styl i zastosowana została zasada wzajemnej promocji mediów. – Nasza grupa docelowa to ludzie, którzy chętnie korzystają …

Hanna LaskowskaJesienna Astermania

Ostryga na miniclip.com

Opublikowano: 28 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Miniclip.com zaprosił do współpracy polską markę Ostryga, zajmującą się budowaniem wizerunku i promocją w Internecie przez rozrywkę. Dzięki temu gra „Ping pong” przyciąga do serwisu Ostrygi ponad 100 000 użytkowników dziennie. – Jest to dla nas duży sukces szczególnie, że działamy zaledwie od kliku miesięcy. Udało nam się jednak w tym czasie pozyskać już szereg klientów i zdobyć sporą rzeszę …

Hanna LaskowskaOstryga na miniclip.com

Ostryga.pl bada rynek gier reklamowych

Opublikowano: 7 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wystartowało pierwsze w Polsce badanie na temat gier reklamowych. Temat promocji przez rozrywkę, dobrze rozpoznany na rynkach zachodnich, w Polsce dotychczas był zagadką. Dzięki prowadzonej akcji okaże się, kim w rzeczywistości jest polski pasjonat gier on-line oraz jaki ma on stosunek do reklam w nich zamieszczanych. Advergames, doskonale znane oraz popularne na rynkach zachodnich, w Polsce dopiero zaczynają być traktowane …

Sylwester KozakOstryga.pl bada rynek gier reklamowych

OS3 multimedia tworzy Ostrygę

Opublikowano: 27 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie. Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier  w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa dostępność tych form promocji. Osobą …

Hanna LaskowskaOS3 multimedia tworzy Ostrygę