OVH, dostawca rozwiązań hostingowych i chmurowych, uruchomia centrum danych w Warszawie, w którym będą gromadzone dane klientów z całego świata. Jest to pierwszy etap 5-letniego planu inwestycyjnego OVH o łącznej wartości 1,5 miliarda euro.
Rynek Europy Środkowo-Wschodniej jest dla nas niezwykle ważny. Polski oddział był pierwszym założonym przez OVH poza Francją. Filia nad Wisłą jest dla nas bardzo istotna nie tylko ze względu na przychody, ale także fakt ulokowania tutaj działu badawczo-rozwojowego. Polscy inżynierowie we współpracy z kolegami z Francji i Kanady, rozwijają produkty oferowane przez OVH – powiedział Laurent Allard, CEO OVH.
Nowe centrum danych w Polsce stanowi krok milowy do dalszej ekspansji grupy OVH na rynki wschodnie. Inwestycja ta jest kolejnym etapem po założeniu i prężnym rozwoju od 2004 r. polskiego oddziału OVH, a także kolejnych na Litwie oraz w Czechach.
W placówce zostaną zatrudnieni inżynierowie z Polski, specjalizujący się w administracji serwerami. W początkowej fazie po ofercie „Discover”, udostępnione zostaną kolejne konfiguracje serwerów dedykowanych oraz serwery VPS. W kolejnych etapach do sprzedaży trafią kolejne produkty. Zgodnie z planem, do końca stycznia 2017 r. polskie centrum danych powinno oferować całą gamę usług OVH.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.