Piotr Winiarz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w GoldenAd, sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu. Będzie też nadzorował operacyjną działalność firmy.
Piotr Winiarz dołączył do Grupy Click House (tworzą ją dwie spółki: Click House i GoldenAd) na początku bieżącego roku. Jako Business Unit Manager odpowiadał za przygotowanie nowych projektów biznesowych oraz wsparcie projektów już prowadzonych. Kilka miesięcy temu zastąpił na stanowisku dyrektora sprzedaży w GoldenAd Agatę Zimkę.
Piotr przejął po Agacie nadzór nad sprzedażą w GoldenAd, a także podjął się przeprowadzenia koniecznych zmian organizacyjnych. De facto nadzoruje sprzedaż i bieżące działania operacyjne w GoldenAd już od kilku miesięcy, jest to więc usankcjonowanie stanu trwającego od jakiegoś czasu – powiedział Paweł Sypczuk, prezes obu spółek tworzących Grupę Click House.
Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz SGH. Był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl. Pracował także w spółkach internetowych grupy ZPR: Afilo i IDMnet. Bezpośrednio przed dołączeniem do Click House związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.