Blue Media wdraża płatności cykliczne BLIK-iem w Play

Opublikowano: 25 marca 2019. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Blue Media jako pierwszy operator płatności wspólnie z Play uruchamia „BLIK-a automatycznego” jako metodę płatności za faktury. To kolejne rozwiązanie płatności automatycznych, jakie wprowadza na polski rynek sopocka spółka technologiczno-finansowa.

Dawid ZarazińskiBlue Media wdraża płatności cykliczne BLIK-iem w Play

Ubezpieczenia przechodzą do Play

Opublikowano: 12 grudnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

12 grudnia 2017 roku startuje mobilny market ubezpieczeniowy czyli Play Ubezpieczenia. To finał blisko dwuletniego projektu, który pozwala klientom nabyć „szyte na miarę” ubezpieczenie m.in: dla ukochanego pupila, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.

Dawid ZarazińskiUbezpieczenia przechodzą do Play

Najlepsze blogi firmowe 2012 [WYNIKI]

Opublikowano: 16 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Po raz piąty polskie firmy rywalizowały w konkursie na Blog Firmowy Roku. Drugi raz z rzędu miano bloga roku otrzymała marka Play. W pierwszej dziesiątce znalazł się również blog Orange, blog Jurka Owsiaka oraz blog Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie.

Dawid ZarazińskiNajlepsze blogi firmowe 2012 [WYNIKI]

Play ma plan na „smartfonizację”; Kuba Wojewódzki twarzą kampanii [wideo]

Opublikowano: 8 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma Play uruchamia program pod nazwą „Testuj Smartfona”. W jego ramach każdy zainteresowany będzie miał możliwość przetestowania smartfona firmy Huawei przez 14 dni. Twarzą kampanii reklamowej akcji jest Kuba Wojewódzki.

Dawid ZarazińskiPlay ma plan na „smartfonizację”; Kuba Wojewódzki twarzą kampanii [wideo]

Facebook Zero w sieci Play

Opublikowano: 26 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Play wprowadził Facebook Zero, usługę darmowego dostępu do Facebooka, bez konieczności oglądania lub słuchania reklam, bądź wykupienia specjalnego pakietu.

Hanna LaskowskaFacebook Zero w sieci Play