AdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa

Opublikowano: 14 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Z początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn.

Tomasz UchańskiAdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa

Autonomia – w jesiennej ramówce Polsat Play

Opublikowano: 25 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Rozpoczęły się zdjęcia do nowatorskiego programu motoryzacyjnego „Autonomia”. Program – przy współpracy ekskluzywnego magazynu motoryzacyjnego kmh – realizuje agencja produkcji telewizyjnych TV Pro Sp. z o.o. Pierwsze odcinki z serii będzie można zobaczyć w jesiennej ramówce Polsat Play.

Hanna LaskowskaAutonomia – w jesiennej ramówce Polsat Play

Z Media Markt do Playboya

Opublikowano: 5 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Trwa konkurs sieci sklepów Media Markt i magazynu ‘Playboy’. Spośród pracownic sieci sklepów Media Markt można typować swoją faworytkę do specjalnej sesji fotograficznej magazynu ‘Playboy’. W prowokacyjnej, dwutygodniowej zabawie zwycięży dziewczyna, która zdobędzie największą liczbę głosów przesłanych za pomocą wiadomości SMS. Konkurs prowadzony jest w Internecie na stronie mediamarkt.pl i wsparty jest kampanią w innych mediach. Kampania stanowi kolejny etap …

Sylwester KozakZ Media Markt do Playboya

Playboy zyskuje

Opublikowano: 5 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Playboy w 2003 będzie przynosić zyski, ale co ważniejsze działalność internetowa zacznie przynosić zyski- tak zapowiada Playboy Enterprises Inc. Zyski wzrosną do $60 mln (obecnie $35 mln). Zysk Playboya ze stron internetowych będzie pochodzić głównie z wpływów z abonamentu, hazardu oraz ponoszenia coraz niższych kosztów. http://www.playboy.com Gazeta Wyborcza

Sylwester KozakPlayboy zyskuje