Poczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19%

Opublikowano: 31 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W porównaniu z 2018 rokiem, liczba obsłużonych przez Pocztę Polską paczek i przesyłek kurierskich wzrosła o blisko 19%. Jednocześnie klienci wysłali o 9% mniej listów. Poczta Polska spodziewa się, że w 2020 e-commerce nadal będzie się dynamicznie rozwijać.  W ubiegłym roku przychody z obsługi paczek i przesyłek kurierskich wyniosły 1,05 mld złotych. Wzrost liczby obsługiwanych przesyłek na poziomie 18,6% to wynik o kilka punktów procentowych powyżej rynku. Rozwój e-commerce bardzo pozytywnie …

Sylwester KozakPoczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19%

Poczta Polska rusza z usługą Polecony eCommerce

Opublikowano: 27 grudnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od 1 stycznia 2018 r. Poczta Polska uruchamia nową usługę Polecony eCommerce. Z promocyjnej oferty mogą skorzystać klienci sprzedający online. Udogodnieniem dla sprzedających ma być także aplikacja eNadawca. 

Dawid ZarazińskiPoczta Polska rusza z usługą Polecony eCommerce

NEO24.PL umożliwia zwroty na poczcie

Opublikowano: 5 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

NEO24.PL, jeden z największych w Polsce sklepów internetowych, wspólnie z Pocztą Polską wprowadza nową usługę, rozszerzającą możliwości zwrotu towaru. Dzięki niej klienci e-sklepu będą mogli bezpłatnie zwrócić zakupiony produkt w dowolnej placówce pocztowej w całym kraju.

Dawid ZarazińskiNEO24.PL umożliwia zwroty na poczcie

Poczta Polska obniża ceny drobnych przesyłek

Opublikowano: 15 lutego 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Poczta Polska obniżyła ceny drobnych przesyłek pocztowych – oferta skierowana jest głównie do sklepów internetowych. Wysłanie przesyłki do 1 kg kosztuje tylko 3.40 złotych netto. W cenie zawarte jest opakowanie oraz status „Przesyłki wartościowej do 100 zł”.

Sylwester KozakPoczta Polska obniża ceny drobnych przesyłek

Usługa „Tłumaczenia na Poczcie” – połączenie strategii online i offline [case study]

Opublikowano: 14 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wprowadzanie innowacji w obszarach sprzedaży usług to ogromne wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Przed takim wyzwaniem stanęło Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Arcuslink, które przygotowało usługę „Tłumaczenia na Poczcie” i we współpracy z Pocztą Polską SA efektywnie połączyło strategię online i offline w e-commerce.

e-biznes.plUsługa „Tłumaczenia na Poczcie” – połączenie strategii online i offline [case study]

Poczta Polska wprowadza nowe usługi: neofakturę i neorachunki

Opublikowano: 23 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Poczta Polska przedstawia dwie nowe usługi – neofakturę i neorachunki, które już są dostępne na platformie Envelo. Dzięki nowym rozwiązaniom wystawcy faktur będą mogli wysłać rachunki do wielu odbiorców jednocześnie, a ich odbiorcy łatwo nimi zarządzać.

Sylwester KozakPoczta Polska wprowadza nowe usługi: neofakturę i neorachunki