Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Tomasz UchańskiCarlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

ipla.tv: sukces transmisji z Jak Oni Śpiewają

Opublikowano: 2 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Tysiące fanów „Jak Oni Śpiewają” od kilku tygodni podglądają na internetowej platformie ipla.tv kulisy programu telewizyjnego. Pionierski pomysł firmy Redefine połączenia telewizji i internetu umożliwia podpatrywanie on-line ulubionych gwiazd przed i po występach, zadawanie im pytań i tym samym współdecydowanie o przebiegu show. Interaktywne transmisje realizowane na platformie ipla, którą można bezpłatnie pobrać ze strony www.ipla.tv, okazały się dużym sukcesem …

Hanna Laskowskaipla.tv: sukces transmisji z Jak Oni Śpiewają

Klienci telewizji cyfrowych słono zapłacą za cyfryzację

Opublikowano: 26 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Optymalnym modelem cyfryzacji dla Polski jest zapewnienie wolnej konkurencji w zakresie cyfrowych platform technologicznych oraz wśród operatorów tych platform – wynika z najnowszego raportu Instytutu Globalizacji pt. „Korzyści z wolnej konkurencji na rynku telewizji cyfrowej w Polsce”. Z raportu, opublikowanego w piątek 23 maja, wynika, że kluczowym elementem sprawnej cyfryzacji są zagadnienia technologiczne. – Dla telewidzów najważniejsze jest zachowanie wolnej …

Hanna LaskowskaKlienci telewizji cyfrowych słono zapłacą za cyfryzację

Nowa odsłona Dziennik.pl

Opublikowano: 29 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Po roku obecności na rynku Dziennik.pl wprowadził nową szatę graficzną i zmienił układ strony. Jest dzięki temu jeszcze bogatszy w treści, nowocześniejszy i bardziej przejrzysty. Jednym z elementów obecnego wizerunku serwisu jest nowe logo. Zmieniony układ graficzny Dziennika.pl pozwala na lepszą ekspozycję artykułów newsowych oraz tekstów z drukowanego wydania DZIENNIKA i jego dodatków. Wyodrębniony został m.in. dział Komentatorzy, w którym …

Hanna LaskowskaNowa odsłona Dziennik.pl

Przegląd prasy 2007-11-20

Opublikowano: 20 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Większy wybór abonamentu na linii TP Mega Fun z nowymi warunkami w Era Mix Polsat zostanie operatorem wirtualnym Gazeta.pl wspólnie z Wired News Większy wybór abonamentu na linii TP Alternatywny operator telekomunikacyjny Multitelecom rozpoczął sprzedaż abonamentu dla klientów Telekomunikacji Polskiej w oparciu o usługę WLR. Z oferty mogą skorzystać klienci indywidualni i biznesowi. Interia.pl http://nt.interia.pl/news?inf=1013306news?inf=1013306&source=rss Mega Fun z nowymi warunkami …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-11-20

Najnowsze produkcje POLSAT na Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 20 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wirtualna Polska zacieśnia współpracę z Telewizją POLSAT. Na stronach portalu ruszyły właśnie internetowe serwisy dwóch sztandarowych programów Polsatu z jesiennej ramówki: drugiej edycji „jak Oni śpiewają” oraz serialu „Tylko miłość”. W każdą sobotę o 20:00 najpopularniejsze gwiazdy seriali stają oko w oko z największymi muzycznymi przebojami w programie Jak Oni śpiewają. W drugiej edycji muzycznego show Polsatu – trzynastu najpopularniejszych …

Hanna LaskowskaNajnowsze produkcje POLSAT na Wirtualnej Polsce