TOPtrendy Festiwal 2007 w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 22 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wszystko o Sopot TOPtrendy Festiwal; jego historia, kalendarium, newsy na temat gwiazd TOP, sylwetki wykonawców „trendy”, uczestników kabaretonu, galerie zdjęć. Przede wszystkim jednak – możliwość wyboru artysty „trendy” przez użytkowników Sieci. W serwisie TOPtrendy.wp.pl ruszyło głosowanie internautów. 8 czerwca w sopockiej Operze Leśnej wystąpią gwiazdy polskiej estrady. Już po raz piąty o dziesiątce TOP zadecydowało najbardziej obiektywne kryterium, ilość sprzedanych …

Hanna LaskowskaTOPtrendy Festiwal 2007 w Wirtualnej Polsce

Kolejne wspólne projekty Polsatu i WP

Opublikowano: 6 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ramach współpracy Telewizji Polsat i Wirtualnej Polski na stronach portalu ruszyły internetowe witryny wiosennych hitów Polsatu: muzycznego show z udziałem gwiazd rodzimych seriali pt. „jak Oni śpiewają?” oraz serialu sensacyjno-kryminalnego „Prawo miasta”. Jakonispiewaja.wp.pl to internetowy serwis muzycznego show Telewizji Polsat. W programie, emitowanym na żywo, gwiazdy polskich seriali stają przed  publicznością i jurorami, „oko w oko” z największymi przebojami. …

Hanna LaskowskaKolejne wspólne projekty Polsatu i WP

TOPtrendy 2006 w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 19 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

14.06 w środę o godzinie 14:14 wystartował specjalny serwis internetowy dotyczący muzycznego wydarzenia roku TOPtrendy 2006. Jest on dostępny na stronie www.TOPtrendy.wp.pl. Fani polskiej muzyki mogą tam znaleźć informacje dotyczące festiwalu TOPtrendy, jego historii, newsy na temat gwiazd TOP, a przede wszystkim oddać głos na jednego z 26 młodych artystów. Do 20 czerwca użytkownicy serwisu mogą głosować na swoich faworytów. …

Hanna LaskowskaTOPtrendy 2006 w Wirtualnej Polsce

WP uruchamia serwis poświęcony wizycie Benedykta XVI

Opublikowano: 18 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

W związku ze zbliżającą się wizytą papieża Benedykta XVI w Polsce Wirtualna Polska uruchomiła specjalny serwis pielgrzymkowy: pielgrzymka.wp.pl. Oprócz programu wizyty Ojca Świętego i praktycznych informacji dla pielgrzymów można w nim znaleźć relacje własne reporterów Wirtualnej Polski oraz komentarze o. Macieja Zięby i Tadeusza Cymańskiego. „Pierwsza pielgrzymka Benedykta XVI do Polski to ogromne przeżycie dla nas wszystkich. Dlatego ze strony …

Hanna LaskowskaWP uruchamia serwis poświęcony wizycie Benedykta XVI

Podaruj 1% podatku dzieciom

Opublikowano: 10 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualna Polska i Telewizja Polsat po raz drugi wspólnie zachęcają do przeznaczania jednego procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego – Fundacji Polsat. Po raz kolejny podatnik – osoba fizyczna – może w zeznaniu rocznym pomniejszyć kwotę należnego podatku o kwotę przekazaną na rzecz organizacji pożytku publicznego. Do 2 maja na antenie telewizji Polsat można zobaczyć spoty zachęcające do wpłacania …

Hanna LaskowskaPodaruj 1% podatku dzieciom

WP zacieśnia współpracę z Telewizją Polsat

Opublikowano: 29 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wirtualna Polska zacieśnia współpracę z Telewizją Polsat. Na stronach portalu ruszyły właśnie internetowe serwisy najnowszych programów Polsatu: ‚SHOW!TIME’ oraz ‚Chcę Być Piękna’. W każdy piątek o 20:05 podczas gwiazdorskiego widowiska ‚SHOW!TIME’ znane i lubiane postaci (dziennikarze, sportowcy, prezenterzy telewizyjni…) zmieniają się w prawdziwe gwiazdy showbiznesu. W zabawie udział bierze szesnastu zawodników. Z pomocą reżyserów – w podwójnej roli (twórców i …

Hanna LaskowskaWP zacieśnia współpracę z Telewizją Polsat

Polsat z OS3 multimedia

Opublikowano: 6 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Ruszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji. Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki, w którą Polsat zainwestuje w 2006 roku ponad 20 milionów złotych. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. Kontekstowo-kierunkowa kampania internetowa opiera się na promocji najbardziej popularnych programów oferowanych przez stację oraz nowości w …

Hanna LaskowskaPolsat z OS3 multimedia